4 oktober 2011

SVAR PÅ FRÅGETSUND !


Anonym sa...

i just wanted to know what site do you make your gifs on?

Anonym sa...

Va e de mesta du gjort med en tjej sexuellt? :)

veronica sa...

hur hittar du dina låtar? asså om du hör en låt på radion eller nånstans, och du inte vet vad den heter.. hur hittar du den då? :)

Alexis :) sa...

I've never really talkeed to youu, but youre gorgeous! (:

Anonym sa...

Bästa citat?

Anonym sa...

What's up 2night? ;)

Anonym sa...

tycker du jag har stor snopp om jag har 20cm ?

Anonym sa...

kan du inte visa dina finaste underkläder på din blogg :)

Anonym sa...

har du sugit av någon?

Anonym sa...

Vad heter killens låtar du har på bloggen hela tiden? Skit duktig är han :D

Anonym sa...

Varför har inte du accepterat mig på fb??

Anonym sa...

vad har du för bh storlek ?

Anonym sa...

Kan inte du lägga ut en bild på din bror?

Anonym sa...

Varför heter du nallen på facebook??

Anonym sa...

Gillar du analsex?

Anonym sa...

Vad läser du för bloggar :)
älskar din blogg!
SVAR:
http://mondoblog.se/anastasia 
Anonym sa...

Varför tror du att du är så populär & känd?

Anonym sa...

Varför är du vän med sara lundkvist?

Anonym sa...

smal penis eller grov penis?

Linaa sa...

Är du fortf vän med sara :O

Anonym sa...

Kan du inte lägga ut lite bilder från usa??
SVAR: Jo det är klart att jag kan :)

2 kommentarer:

  1. kan du länka saras blogg ?
    Gillar värkligen din blogg med !:)

    SvaraRadera
  2. På en frågan som du har med här så står det ju, VARFÖR är du med sara lundkvist? du kan man väll inte svara ja det är jag väl ? (:

    SvaraRadera