13 oktober 2011

MENSVÄRK

Hey, Fick min mens imorse så jag orkade inte gå till skolan, Alla har vi olika ont & jag kan knappt gå så ont det gör i magen :(
 Så jag hade inte orkat av dagen! Bara jag som får så ont?
Så ist så har jag kollat på Ellen hela dagen, Min baby Greyson var med där & det var helt magiskt.. Hans röst får mig bara att smälta. 
Känner mig lite peddo som är kär i han, Trotsallt han är ju bara 14 år ! Bara att skaffa en unge & bli milf? ;)

Min mobil har även dampat hela dagen, Kan bara få sms från typ 10 st av min kontaktlista? hatar verkligen när sånt ska hända. Det hände aldrig de äldre mobilerna som hade knappar & inte massa avancerad skit. 
Värt att skaffa en iphone kanske? Hört att de nästan aldrig går sönder förutom när folk tappar dom i marken. Hahaha klantarslen ;) 
Samtididgt som nästan ALLA har en iphone.. Känns tråkigt då att ha precis som alla andra..
Favorit låtarna :D :
Home is in your eyes 
Unfriend you
Hold on til' the night
Take a look at me now

Kvaliteten på YT suger verkligen, Mycket bättre på Spotify !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar