9 oktober 2011

No more games, no more drama. When you wanna be real gimme a holla.

Haha det blev inget inlägg igår. varit och festat hela natten & kom inte hem förens 5 på morgonen & då däckade jag direkt! 
Nu till den stora saken.. Ni vet säkert att jag har en kompis Tess, hon gästbloggade förra helgen trro jag i min blogg ;)
Vi ska börja blogga tillsammans = mer inlägg & inte bara tråkiga lilla mig ;) 

Kommer fortsätta blogga på denna bloggen tills vi hunnit skapa en annan. Kommer också behöva hjälp med en header.. Så om det finns någon som är bra på sånt så får ni gärna höra av er på facebook, bloggen :)


Hade ju även frågestund för någon dag sen, och jag var verkligen världens tröttaste.. så såg att jag inte hade läst igenom vissa frågor så svaret blev helt konstigt. Haha så typiskt mig! 
Men en av de var VARFÖR jag var vän med Sara Lundkvist, ni vet tjejen som lägger ut nakenbilder & tror hon är så cool? :)
Helt ärligt, jag är inte vän med henne längre. Tröttnat på henne helt. Har haft ett stort bråk med henne nu i helgen och känns verkligen som om det var slutet.Trött på att hon klagar hela tiden och massor.
Hon håller på med säkert 7 killar samtidigt (Enligt henne måste man ha en reserv) Sen blir hon sur på en vän till mig som har hittat en annan tjej som han verkligen gillar, vilket jag verkligen tycker han förtjänar. Han är riktigt snäll och han ska inte ha skit som Sara.
Men då blir hon sur för jag sa att hon playar honom.. Bara för du ligger med killen betyder inte att han kan få vara min vän också. Och jag vill inte se mina vänner bli sårade. 
Men det var inte svaret på frågan.. Varför jag var vän med henne var för att hon är riktigt rolig att vara med, Helt galen... 
Hon raggade upp en blatte & lurade honom på cigg och sprang sedan därifrån.. Vi träffade den killen 4 gånger den kvällen.. AWKWARD !
Men hon beter sig lite som en fjortis helt enkelt.. Och jag har växt ifrån det.. Har mognat ifrån henne, vi passar helt enkelt inte ihop längre. Men samtidigt vet jag hur jobbigt hon har det just nu, hon vill bara ha någon som älskar henne, och det är väl inte så fel att känna så?
Jag vet att det finns en kille i hennes liv som hon skulle göra vad som helst för.

Sen har vi väl alla svårt att släppa folk som betyder något för en, folk som har hjälpt mig att bli den jag är idag. När jag tänker tillbaka så var det väldigt elakt av mig att säga det om att hon håller på med massor, För jag vet hur mycket han betyder för henne. Även om dom inte var tillsammans eller på g, så var det ändå han som förstod hur hon hade det.. Han lyssnade på henne vilket inte många gör. Denna killen sa verkligen riktigt fina saker om Sara till mig. Hur mycket han gillade henne, Hur mycket han uppskattade att bara få höra hennes röst en liten stund..
Får verkligen skuldkänslor som förstört något så bra.. Sånt är livet antar jag.. 

Något annat som är jobbigt just nu är hur folk tar och delar upp sig, antingen är de på Saras sida eller på min sida, vilket bara känns så patetiskt.. sånt höll man på med när man gick på dagis !
Bry er inte om bråket.. Det är mellan mig & Sara.. Då stannar det mellan mig & henne.
Jag vet inte vad hon sagt om mig till de tjejer som gått över på "hennes sida" men vill inte veta heller.
Att snacka skit om andra bakom ryggen är bara dåligt. Alla vet att det kommer komma fram till mitt face och det blir inget happy ending. 
Vet vissa som har sagt att " åh nu skrev Nadja så om dig.." Vad tjänar du på att snacka skit om mig? Inte ett dugg hoppas jag.


Men ska fortsätta plugga nu & hoppas verkligen att vissa tar åt sig av texten. 
- BLOG U LATER!



6 kommentarer:

  1. random tjej you have on fb..oktober 09, 2011

    Du har en grym blogg och att du tar upp hur du ser personen från olika vinklar även dom positiva nte ba negativa så att de inte bara utspelar sig att de vore hennes fel! Älskar bloggen tjejen!

    SvaraRadera
  2. ni vet tjejen som lägger ut nakenbilder & tror hon är så cool? :)


    HAHA shit, Du lägger ju också upp naken bilder.
    fast du är nog avis, För vi båda vet ju att sara har snyggare kropp och mer att visa.
    mog1 inlägg asso.
    puss.

    SvaraRadera
  3. Ovärt inlägg! Om du ska säga vad du tkr om henne så säg det till henne. Onödigt att ens göra ett inlägg om de..

    SvaraRadera
  4. Låt Nadja skriva vad hon vill? ;o

    SvaraRadera
  5. Kan du byta din _"outlay" eller vad det heter på bloggen? Texten blir jättestor så det blir svårt att läsa.
    Bra blogg förresten du har tjänat en ny bloggläsare nu =)

    SvaraRadera
  6. Aleksandra Petrovicoktober 12, 2011

    Go nadja go nadja go nadja



    Nadja du är helt bäst 1000 gånger finare än sara och mognare än henne



    Älskar din blogg ! <3

    SvaraRadera