16 juni 2012

PROJECT X

Jag är hemma hos Patrik och vi ska kolla på Project X, han ville hellre kolla på Sin Nombre, Den filmen har jag nog sett över 100 gånger ! riktigt bra filmen, helt klart värd att se :)
Så nu är älsklingen tvär sur och hotar med att han ska tafsa på mig under hela filmen... Störigt, men å andra sidan, sånt gillas ju ! :) 
Det blir att sova här ikväll.. Kan behöva lite närhet & har inte träffat Patrik på 1 hel vecka :(

Jag och Patrik har inget förhållande, många som har undrat eftersom jag har skrivit på facebook ibland att jag slaggar hemma hos honom, vi är bara kompisar. Men vi gör saker med varandra, Han är en sommarflirt helt enkelt:) 
Kanske blir något mellan han och mig, vad vet jag? Men just nu vill jag inte ha något förhållande, jag vill bara ha kul och kunna leva livet denna sommar.. För jag har en känsla av att detta kommer bli ett av de bästa sommarloven jag haft ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar