25 mars 2012

kan inte sluta tänka, du var finast i världen ♥

Lyssnar på "stjärnan i det blå" och får bara en massa underbara minnen från förr. Min första kärlek tex. 
Då fanns det inget som hette svek.. Hade aldrig upplevt känslan av att bli sårad och gråta i panik för man är så rädd att förlora den personen som betyder allt för en.
 
jag har ganska lätt att bli kär, men jag har bara varit riktigt kär i en kille 1 gång. Och det tog mig 4 månader att komma över honom, att kunna vara med mina vänner och ha kul utan att tänka på just honom. 
Tiden läker alla sår, men i början känns det så hopplöst, men jag vet vad det är man går igenom, det blir bättre med tiden.
Det är okej att vara ledsen, och att gråta. Det är bara naturligt och mänskligt.
Finns folk som ska trycka ner en och säga att man ska skärpa dig. Men dom har aldrig känt den känslan av kärlek och paniken man får när det bara tar slut.

Kom ihåg att det är okej att visa känslor, att bry sig, att gråta och vara ledsen. Du är en människa, ingen robot! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar